خریت نه تنها علف خوردن است
درباره وبلاگ

به وبلاگ انجمن خران فیلسوف خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کافه خران و آدرس coffee.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

کافه خران
انجمن خران بی پالان
9 آبان 1389برچسب:, :: 0:45 ::  نويسنده : خر روشنفکر       


در جامعه انجمن خران تمامی افراد از کوچک و بزرگ به خوردن عادت دارند، هر جا میرسند به دنبال غذا میگردند تا نشخوار کنند و خستگی بیگاری روزانه را برای لحظاتی هرچند اندک به فراموشی بسپارند. با آنکه همه خوردنها لذتبخش نمی باشد ولی چاره چیست؟ طبق عادت خریت شروع به نشخوار میکنند.

مسئله اینجاست که تنها علف خوردن ما خران نباید مانع از آگاهی به مسائل اطرافمان گردد و بدون کنکاش در موضوعات مهم زندگی فقط ظاهر قضیه را ببینیم. باید هر علفی را نخورد، و هر جویی را نباید پذیرفت. ما نیاز به تجزیه و تحلیل مسائل پیرامون خود داریم تا بتوانیم حق خریتمان را حقظ کنیم و نباید هر کسی که از راه میرسد و هر باری بر گرده ما میبندد بپذیریم و آنرا بدون فکر انجام دهیم. با در نظر گرفتن این موضوع مهم که زندگی فقط خوردن و خوابیدن و بار دیگران را کشیدن نیست و مسائل مهمتری داریم که به سرنوشت جامعه خران مربوط است. از جمله:

حق داشتن چراگاه های خصوصی و حق آزاد چریدن در آنها و داشتن آزادی عمل و اندیشیدن آزاد و حق انتخاب امورات مربوط به زندگی فردی و طبیعتاً جامعه.

باید پذیرفت هستند افراد متمول و قدرتمندی که راضی نیستند ما جامعه خران از حق انحصاری خریت خود  و زندگی آزاد و طبیعی به طور کامل برخوردار باشیم. و بتوانیم مشکلات و موانع موجود را با عقل جمعی و درایت از سر راه برداریم.

تا کی ما جامعه خران باید مثل زمان بربریت بیگاری کشیده  و به روزی بخور نمیری قناعت کنیم؟ 

آیا وقت آن نرسیده است که کلیه افراد انجمن خران متحد شده و با اتحاد خود بتوانیم پایه های انتخابهای آزاد را در تمامی امور زندگی بنا کرده و با تکیه بر آن مهمترین اصلاحات را در جهت بهتر زیستن و برقراری حق و عدالت ایجاد کنیم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: